söndag 1 november 2009

Välkommen till äventyret!

Då var den här bloggen uppe! Här kan du följa vad som händer med min debutbok "Tänk Själv! En inspirationsbok för unga filosofer". Jag har redan haft en hel del engagemang vad gäller boken, bland annat bokmässan i Göteborg där jag och Sven Nordqvist, som illustrerat och gjutit nytt liv i texten, hade ett seminarium. Jag hade också flera monteraktiviteter i Bonnier Carlsens fräsiga monter: samtal om Tänk Själv med redaktören Jeanna Eklund och vilda samtal om medvetandet, rymden, fantasi, filosofi och vetenskap med författaren Jonathan Lindström. I den närmaste framtiden blir det signering på Ugglans bokhandel vid Torslanda Torg den 21/11. Jag skall också prata på Lillebyns skola inom kort.



Återkommer med mer nyheter. Välkommen du som hittat hit! Hoppas du tycker om "Tänk Själv!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar